Thursday, April 21, 2011

285. Postcard from United Kingdom

Location/Lokalizacja: City of Westminster, Londyn, Wielka Brytania


Wymyśliłam sobie niedawno, że gdy będę w jakimś ciekawym miejscu to wyślę stamtąd do siebie pocztówkę :) Dwa dni temu byłam w takim miejscu - w Londynie. 
Niestety nie odwiedzam tego miasta zbyt często, choć mieszkam niedaleko. Najczęściej przy okazji załatwiania swoich spraw pozwalam sobie na odrobię zwiedzania.
Tym razem byłam na Piccadilly Circus, w Hyde Parku, (przed) Tower of London, przeszłam się Tower Bridge i po raz kolejny odwiedziłam Big Bena ;) Mam to szczęscie, że zawsze gdy odwiedzam Londyn dopisuje mi pogoda i tak było tego dnia: wiosennie, słonecznie i bardzo ciepło :)  Pocztówka doszła ekspresowo, wysłana pod wieczór, na nastepny dzień w południe była już u mnie :)

 

Received on: 20 Apr, 2011 
Distance: 139 km 
Travel time: 1 day





1 comment:

Anonymous said...

Beautiful stamp of the Iberian Lynx