Thursday, March 10, 2011

225. "Postcard" from Taiwan

Location/Lokalizacja: Pingtung City, Pingtung County, Tajwan 900


Tym razem nie pocztówka tylko zdjęcie, które otrzymałam od Qíng Yī.
Zrobione gdzieś na Tajwanie - po prawej stronie widać rzekę wzdłuż której są pola uprawne. 
Gdzie dokładnie to jest niestety nie wiem, Qíng Yī nic na temat tego miejsca nie napisała. 
Po obejrzeniu profilu mojej nadawczyni wnioskuję, że jest to miejsce, które zaznaczyłam w Lokalizacji (w stopce posta).

Distance: 9,974 km (6,198 miles)
Travel time: 15 days

3 comments:

Petitek79 said...

Hmmm, mam wrażenie, że zdjęcie zrobione z okna jadącego samochodu lub pociągu. Nie wiem co o tym myśleć.

evelayn said...

tak, ten cudzyslow jest tu jak najbardziej potrzebny...czemu niektorzy takie cos wysylaja? Szkoda im tych 'pare groszy' na normalna kartke?

Pytia said...

Zgadzam się z Tobą evelayn. Zła byłam jak to zobaczyłam i to bardzo...